يكي شدنمونيكي شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
دردونه ي مامانيدردونه ي ماماني، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

فينگيلي من

شروعي تازه

1393/9/11 14:16
نویسنده : مامان الی
260 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا

آنچه كه مصلحت ماست سر راه ما قرار ده

امروز اين وبلاگ رو درست كردم تا خاطرات ني ني مو بنويسم

البته من و همسري تازه تصميم گرفتيم يه ني ني خوشگل رو دعوت كنيم تا خوشبختي ما رو دو چندان كنه اگر خدا بخواد از فردا قرار برم دنبال آزمايش تا اگر مشكلي هست رفع كنم تا توان اينو داشته باشم كه به ني ني تپلي و ناز دنيا بيارم

خدايا اميد به خودت

خوشحال ميشم اگر كسي تجربه خاصي داره به منم بگه

ممنون

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان پری
16 آذر 93 10:48
ما بعد از 3 سال تصمیم به بچه دار شدن گرفتیم...حدودا 7 ماه طول کشید تامن باردار شم...کلی هم نظم پریودام زده بود بهم.بالاخره خدا خواست و باردار شدم.ایشالله تو هم بدون مشکل باردار میشی .
مامان الی
پاسخ
مرسي دوستم از دعاي قشنگت
مامانی
6 بهمن 93 19:27
بازم سلام عزیزم برای قبل بارداری رو مطمئن نیستم اما این وبلاگ برای بعد از بارداری تجربیات خوبی داره که می تونی ازشون استفاده کنی توی صفحه وبم توی لیست پیوندها وبلاگ خاطرات عفیفه بانو
مامان الی
پاسخ
ممنونم گلم
میترا
31 تیر 94 0:18
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی
رامین
31 تیر 94 15:11
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم
مامان صفا
31 مرداد 94 1:27
سلام عزیزم من وبلاگتو خوندم امیدوارم زودی نی نی دار بشی.ولی تا وقتی شوهرت از صمیم دل راضی نیست زور نکن بذار اونم مثل تو دلش لک بزنه واسه بچه اینط.ری قدر بچه رو هم بیشتر میفهمه.موفق باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فينگيلي من می باشد