يكي شدنمونيكي شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
دردونه ي مامانيدردونه ي ماماني، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

فينگيلي من

غيبت نسبتا طولاني

1395/1/28 8:37
نویسنده : مامان الی
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان، عزيزم، خيلي وقته برات چيزي ننوشتم. گل من از هفته ي ٢٢ يه تكون هاي كوچلو ازت حس ميكنم، گاهي خيلي كم، گاهي هم خيلي زياد، اين اعلام وجودت منو سرمست ميكنه گلم، منتظرم تكون هات محكم تر بشه، حال و روز عمومي مامان هم خوبه خداروشكر، فقط شبا هر يك ساعت يكبار بيدار ميشم ميرم دستشويينیشخند اما كنار اين يه درد ديگه دارم همش تو خواب پام ميگيره و بيدار ميشم و بايد حتما راه برم تا خوب بشه، دكتر پودر منيزيوم بهم داده، نسبت به قبل بهتر شده اما كامل خوب نشده، ديگه برات جونم بگه در حال خريد سيسموني هستمقلب تخت و كمدت هم سفارش داديم اميد به خدا هشت اردبيهشت مياد، همه چيز كه تكميل بشه حتما عكس ميزارم تو وبلاگت، عشق مامان خيلي دوستت دارم، از خدا ميخوام كمكم كنه تا شما رو به سلامت دنيا بيارم، بعضي اوقات يه نگراني هايي دارم اما خودم هم ميدونم بي خود و بي جهته، از همه ي دوستام ميخوام برام دعا كنند...

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان سمیرا
31 فروردین 95 1:16
عزیزم همه ی اینا می گذره .. البته خود این نگرانی ها هم شیرینی دوره انتظاره. ذوق دیدن نی نی لگداش ... اومدنش یکم استرس بد نیست . زیاد نباشه فقط. انشاالله دوره بارداری شیرینی و داشته باشی و به سلامتی و شادی اومدن گندم خانم تموم بشه
مامان مهربون
7 اردیبهشت 95 13:08
وای عزیزم خرید سیسمونی بیصبرانه منتظر دیدن عکساشم
ارمغان بهشت
11 مرداد 95 19:54
سلام عزیزم در پناه خدا باشی خودت و دختر گلت ان شاالله به سلامتی زایمان کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فينگيلي من می باشد