يكي شدنمونيكي شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
دردونه ي مامانيدردونه ي ماماني، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

فينگيلي من

مكالمه من و رادمان

1394/12/8 9:28
نویسنده : مامان الی
412 بازدید
اشتراک گذاری

رادمان: عمه

من: جونم عزيزم

رادمان: ني ني رو خوردي، ني ني رفته تو دلت

من: نیشخند

رادمان: اونجا تاريكه، ني ني ميترسه

من: آخه جيگر عمه، ني ني بايد تو دلم بمونه تا بزرگ بشه بياد با تو بازي كنه

رادمان: پس عمه دهنتو باز كن من ني ني رو ببينم

من: دهنمو باز ميكنم و رادمان مثل دكترا ته حلق منو ميبيننه بعد كه تموم ميشه ميگه: واااااي عمه ني ني ت دخترهقلب

پي نوشت يك: ديشب رادمان  از طريق سونوگرافي دهن فهميد ني ني م دخملهنیشخند

پي نوشت دو: رادمان و رادمهر و روژان سه قلوهاي برادرم هستند و عشق منقلب

پي نوشت سه: سه قلوها الان چهار سالشونه، بعضي اوقات يه حرفا و يه سوال هايي ميپرسند كه فقط بايد به افق خيره شدخنده

عكس سه قلوها در ادامه مطلب

 

قد بلنده: رادمان

وسطي : روژان

اون آخري هم : رادمهر

جيجرهاي عمهقلب

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان سمیرا
8 اسفند 94 11:45
ماشاالله وای سه قلو بودن؟؟ کلی خاطره دارن که. پیشنهاد می کنم یه وبلاگ برای سه قلوها درست کنی مثل اینکه به رادمان بیشتر رسیدید قدش بلند شده ولی رادمان و روژان به هم شبیه ترن. وای انقد چند قلو دوست دارم
مامان الی
پاسخ
آخه من كه زياد پيششون نيستم كه خاطراتشون رو ثبت كنم رادمان هم به دايي ش رفته داييش بالاي دو متر قدشه ژنتيكش به زن داداشم رفته، ولي روژان فتوكپي بچگي خودمه، رادمهر هم شبيه داداشمه
مامان مهربون
14 اسفند 94 21:53
نازی چه بانمکن خدا حفظشون کنه
مامان الی
پاسخ
ممنونم گلمممم
ارمغان بهشت
16 اسفند 94 1:13
خدا حفظشون کنه
مامان الی
پاسخ
ممنونم عزيززم
مامان بابای یگانه و ریحانه
17 اسفند 94 18:08
اگه میخواین یه کسب و کار اینترنتی آسون تو خونه راه بندازین یا میخواین وبسایت کسب و کارتون تو صفحات اول گوگل بالا بیاد از طریق لینک زیر میتونین عضو شین http://googleadspro.com/site/index?ref=2188
محجوب بانو
2 فروردین 95 14:14
وا ای عزیزم خیلی بامزه هستنانشالله همیشه سلامت باشن پیشمون بیایید خوشحال میشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فينگيلي من می باشد