يكي شدنمونيكي شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
دردونه ي مامانيدردونه ي ماماني، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

فينگيلي من

اسفند زيبا

1394/11/30 9:21
نویسنده : مامان الی
263 بازدید
اشتراک گذاری

اسفندماه هميشه براي من دوست داشتني بود، كلا از روز اول اسفند در من شور و حال عجيبي به پا ميشه، خونه تكوني براي من لذت داره، اما امسالم با سالهاي قبل فرق ميكنه، امسال يه ني ني ناز تو دلمه كه بايد بخاطر ني ني با احتياط كار كنم، كلا از وقتي ازدواج كرديم همه ي كاراي عيد رو خودم انجام دادم دوست ندارم كسي كمكم كنه، يه جور وسواسهنیشخند 

فردا اول اسفند يه آزمايش دارم، ١٩ اسفندماه هم دوباره ميخوام برم ني ني گلمو ببينم، غربالگري دوم هست، دارم روز شماري ميكنم براي ديدنش ولي همش يه استرس عجيبي دارم فكر و خيال بد همش مياد سراغم، راستش ويار بدي داشتم، الان كه بهترم زياد نميتونم غذا بخورم، دوتا لقمه بشه سه تا حالم بد ميشه، اسيد معده و معده درد هم اضافه شده، به خاطر همين ميگم نكنه ني ني ضعيف بشه يا خدايي نكرده خوب رشد نكنه، خدايا خودت محافظ همه ي ني ني ها باش.

ني ني گلم مواظب خودت باش، عزيزم شده شيره ي وجودمو تا ته سر بكشي، بكش اما خوب خوب رشد كن قربون قد و بالات برم

اين سونو كه برم احتمالا جنسيت ني ني معلوم بشه، نظر شما چيه؟ به نظرتون دخمل يا پسمل؟؟

پسندها (1)

نظرات (6)

ثمره
30 بهمن 94 22:35
عزیزم خدا حفظ کنه گل وجودتو
مامان الی
پاسخ
همچنين ني ني گل شما
مامانی سارا و بابا جون رضا
1 اسفند 94 3:43
روزهات به شادي طي بشه انشالله
مامان الی
پاسخ
زنده باشي عزيزم
مامان مهربون
1 اسفند 94 8:41
سلام الی جان خدا حافظ و نگهدار نی نیته اصلا نگران نباش من که میگم دخمله
مامان الی
پاسخ
قربونت برم عزيززم
مامان سمیرا
1 اسفند 94 17:09
اول انشاالله سالم باشه .. بهت میاد دختر داشته باشی
مامان الی
پاسخ
ممنونم عزيززم
مامان سمیرا
5 اسفند 94 14:38
یه چیز جالب خواب دیدم تو وبلاگت پست گذاشتی که نی نی ت پسره
مامان الی
پاسخ
نميدونم
مامان الهام
5 اسفند 94 16:52
Negaran nabash nini roshde khodesho mikone 😍Are endafe hatman neshon mide b omide khoda
مامان الی
پاسخ
ممنونم عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فينگيلي من می باشد