يكي شدنمونيكي شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
دردونه ي مامانيدردونه ي ماماني، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

فينگيلي من

غربالگري اول

1394/11/12 11:13
نویسنده : مامان الی
293 بازدید
اشتراک گذاری

گل من، دردونه ي ماماني شنبه شكل ماهتو ديدم، چقدر اشك خوشحالي ريختم كه ميبينمت، قربونت برم كه انقدر شيطوني ، آخه به كي رفتي ماماني؟ موقع سونوگرافي دائم بالا و پايين ميپريدي، بعد موقعي كه دكتر ميخواست تكون بخوري هر كاري كرد تكون نخوردي، دكتر كلي از دستت خنديد ميگفت عجب بچه ايي، خلاصه من دوباره مجبور شدم بلند شم برم چيز شيرين بخورم تا شما تكون بخوري، قربون اون دست و پاي كوچلوت، موقعي كه دوباره خوابيدم يه دست و يه پات بالا بودخنده خيلي باحالي...

خداروشكر همه چيز خوب بود، ني ني گلم از هشت ميلي متر شده بود شش سانت، ماشااله ت باشه مادر... انشااله تا آخرش همه چيزت خوب خوب پيش بره

ني ني گلم جنسيت اصلا براي من مهم نيست من فقط و فقط از خدا سلامتي تو رو ميخوام عشق من

دوستت دارم ني ني گلم...

راستي سي دي رو از دكتر گرفتم يادگاري بمونه برات تا ببيني چقدر شيطون بودي...

پسندها (3)

نظرات (7)

مامانی گیتا جون
12 بهمن 94 11:46
ان شاا... به سلامتی
مامان الی
پاسخ
سلامت باشيد
مامان سمیرا
12 بهمن 94 14:13
قربون شیطون بلا برم من.
مامان الی
پاسخ
خدا نكنه عزيزززم
مامان الهام
12 بهمن 94 16:51
عزيز دلم ياد اون روزهاي خودم افتادم هيجان و هيجان خيلي لذت ببر از اين روزات الي جون
مامان الی
پاسخ
دارم تمام سعي خودمو ميكنم لذت ببرم، اما دوست دارم زودتر ني ني رو حسش كنم
مامان مهربون
15 بهمن 94 12:19
سلام الی جان ماشالا ماشالا به نی نی شیطون و عزیزت انشالا خدا واست حفظش کنه انشالا صحیح و سالم بغلش کنی
مامان الی
پاسخ
سلام عزيزززم، خوبي؟ ممنوووونم گلم
مامان الهام
15 بهمن 94 12:37
منم تو غربالگری دوم جنسیت رو فهمیدم عزیزم ایشالله به سلامتی این روزا رو بگذرونی
مامان الی
پاسخ
ممنووونم عزيززززم
ارمغان بهشت
19 بهمن 94 17:45
سلام عزیزممم ان شاالله همیشه همینطور شاد و سلامت باشین
مامان الی
پاسخ
ممنوونم گلم
نسیم جون
30 بهمن 94 9:53
چه نی نی شیطونی!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فينگيلي من می باشد