يكي شدنمونيكي شدنمون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
دردونه ي مامانيدردونه ي ماماني، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

فينگيلي من

اسم ني ني

1394/11/16 18:34
نویسنده : مامان الی
466 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزدل مامان قربونت برم، پس كي شروع ميكني تكون خوردن عزيزززم؟ خيلي منتظر اون روزم، روزا دير ميگذره گل من، دوست دارم زمان زودي ميگذشت الان مردادماه بوديمخیال باطل ني ني گلم اسم شما انتخاب شده، با اينكه بعضي هاااا كارشون فقط مسخره كردنه اما براي من اصلا مهم نيست مهم تصميمي كه من گرفتم و بابايي تاييدش كرده ، حالا تا ميتونند مسخره كنند

شما اگر دخمل باشي: ميشي گندم مامان

اگر پسمل باشي : ميشي پوريا مامان


دوستت دارم عشقم با همه ي وجودم... انشااله كه نامدار باشي مادر

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان آنیل
16 بهمن 94 18:46
سلام. امیدوارم با سعادت و شادی مادر شدن رو تجربه کنید. حس بسیار زیبا و متفاوتیه.
ثمره
16 بهمن 94 21:42
سلام عزیزم خوبی الی جون،نی نی نازت خوبه،ان شالله نامدار بشه،
مامان الی
پاسخ
ممنووونم عزيزززم
مامان الهام
17 بهمن 94 9:27
Vaaay azizam maskhare chie?????man asheghe esme gandom hastam alie Azizan namdar bashe poriya ham zibast valiiiii gandom mahshare
مامان الی
پاسخ
نميدونم الهام جون، كاش احترام به نظرات همو ياد مي گرفتند، ممنوووونم خاله جون
مامان مهربون
17 بهمن 94 11:13
چه اسمای قشنگی انتخاب کردی الی جان انشالا زودی مرداد بشه و نی نی نازتو بغل کنی
مامان الی
پاسخ
قربونت نرگس جووونم انشااله
مامان الهام
18 بهمن 94 10:22
Azizam man k esm ru entekhab kardam ta zayman b hichkas nagoftam faghat maman o khaharam chon midonestam shoro mikonan b nazar dadan o man tasmime khodam ru gerefte bodam Nazar khastan az bazi adama yani ejaze dadan dekhalat b digaran Mohem toei eli Jon Bade ink esm ru goftam goftM esme pesaram maniade dg yani tamom
مامان الی
پاسخ
الهام جون من اگر اسم رو اعلام نميكردم كلي اسم و نظر رو سرم هوار ميشد، بهتر اين بود كه زود اعلام ميكردم كه ما انتخاب خودمون رو كرديم، به نظر خودم اينطوري بهتر بود، بعدم منتم ميخواستند بذارند كه ما اسم انتخاب كرديم براتون اين حرفا...
مامان سمیرا
18 بهمن 94 15:32
کی مسخره کرده ؟؟؟ واه!! اسم به این خوشگلی.. تازه اگرم خوشش نیومده دلیل نمیشه مسخره کنه هرکی یه سلیقه ای داره!! خیلی خیلی قشنگه اصلا اول سالم باشه بعدم دختر باشه حتما بذار گندم چشش درآد
مامان الی
پاسخ
من انتخاب خودمو كردم سميرا جون، سرم بره هيچ كدوم رو تغيير نميدم
ارمغان بهشت
19 بهمن 94 17:47
اسمای قشنگی انتخاب کردی عزیزم مخصوصا گندم خیلی اسم قشنگیه
مامان الی
پاسخ
مرسي
مامانی سارا و بابا جون رضا
1 اسفند 94 3:42
هردو اسمي كه انتخاب كردي محشرهه،مخصوصا گندم😍😍😍😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فينگيلي من می باشد